Bonbonček 11
V Butaliji so živeli dolgo, bili so zdravi in imeli so se fletno. Vse težave so reševali sproti in še dobro, da s pametjo nikoli niso imeli resnih problemov. Z zdravjem tudi ne, ker koga pamet pusti pri miru, temu zdravje dobro služi. Kajti zdravje je ena taka dobrina, ki te dolgo, dolgo mara, če jo vzdržuješ, in Butalci so živeli vzdržno in vzdržljivo. Predvsem od pameti.
Zato ni nič čudnega, da problema z AIDSom v njihovo deželico ni zaneslo. In ko so jih opazovali od zunaj, so za Butalce drugi vselej rekli, da za AIDSom pa oni že ne zbolijo. Oni že ne. To prizadene koga drugega, toda Butalce ta kuga ne more zadeti. Zakaj pa njih ne prizadane, so se spraševali mnogi. Zakaj bi bili oni takšna izjema? In so po dolgih in dragih raziskavah ugotovili, da imajo tudi virusi svoj ponos. Preko katerega ne gredo. In zato pustijo Butalce pri miru. No, potem pa se je vendarle zgodilo. Zgodilo, ko se je Janez iz Butal nahajal na delu v tujini. Pa je Antonu naročil, da mu varuje ženo. Čez mesec dni je Janez prejel skesano Antonovo pismo: »Vsi moški v naši butalski vasi so seksali s tvojo ženo. Z njo sem seksal tudi jaz. Kaj praviš na drugi stavek?« Ni minil teden dni, ko Janez pošlje Antonu svoj odgovor: »Naša butalska vas res ni velika, da bi se za to razburjal. Moja žena ima AIDS. Kaj praviš na drugi stavek?«
Ko so to izvedeli, so se začeli spraševati. Tako se je zgodilo, da so se Butalci zamislili nad to boleznijo. Od kod prihaja? Koga prizadane? In so rekli: to, da je prizadela Janezovo ženo, je čudno. In sploh ni normalno. Je nenormalno. Četudi v drugem stavku. Saj vendar nas, klenih Butalcev, ta bolezen ne more prizadeti. Nas, ki smo tako normalni. So mar virusi res izgubili svojo čast, svoj ponos? In so se zamislili in poklicali na pomoč cerkvene glave. In so te ugotovile, da je res. Da je resnično težava v homoseksualcih. In ne v Janezovi ženi. Vodilni cerkveni dostojanstvenik je zato izrekel svete presvetle besede, usklajene z Vatikanom. Državo, s katero so bili v Butaliji v dobrih odnosih. No, ta duhoven je govoril svečano in modro: »Navodilo kongregacije za vzgojo je že in bo še povzročilo številne polemike v tako imenovani gej kulturi, ki propagira homoseksualno spolno prakso kot normalno. Cerkev vztraja, da ni normalna. Mislim, da ima prav. Toliko bolj, ker podatki o okuženih z virusom HIV potrjujejo, da so spolno aktivne homoseksualne osebe ena najbolj rizičnih skupin za okužbo. Če to ni dovolj jasen argument, da je pri celi zadevi nekaj globoko narobe, nam res ni pomoči. Družba, ki propagira kulturo gejevstva, hkrati pa poroča o zdravstvenem tveganju teh oseb, naj se vpraša, komu služi ta dvoličnost.«
In Butalci so se strinjali. Res je, so vzkliknili, da homoseksualna praksa ni normalna. Spolno aktivne homoskupine so ena najbolj rizičnih skupin za okužbo, so ugotovili. In dodali, da to nesporno potrjujejo podatki okuženih z virusom HIV. In da takšno ravnanja kaže na moralno licemernost. Geji so res med nami in oni so krivi, saj seksajo. Zraven pa se navdušujejo nad svojo kulturo. In jo gojijo. Nekulturneži brezvestni. In da ne govorimo o tem, kako so nemoralni. Licemerni. Ker zraven kar preštevajo okužene z virusom HIV. Ki ga sami povzročajo s spolno prakso. In širijo med ljudmi. Zares, Butalci so bili zdaj upravičeno jezni. In so rekli: to moramo ustaviti. Ker spolna praksa homoseksualcev je nenormalna. In nekaj je hudo narobe s kulturo, ki zagovarja takšno prakso kot normalno. In je pri tem dvolična. So rekli. In temu rekli argument.
Zakaj bi bila homoseksualna praksa nenormalna zaradi rizičnosti homoseksualne skupine, s tem si niso belili glave. Saj so se spomnili, da tudi kur in perutnino jesti ni več normalno. Ker dobiš ptičjo gripo in tistile zlobni virus. Ptičjo gripo dobiš zaradi nenormalnih dotikov s perutnino. Logično, kajne? Normalno, da jo dobiš. Ker se nenormalno z njimi družiš. In hodiš spat z njimi. Toda ali je nenormalno jesti kure zato, ker dobiš ptičjo gripo, ali pa je pač nenormalno dobiti ptičjo gripo, ker si jedel kure in bil v stiku z njimi, s to razliko si niso belili glave. Ker v čem je sploh razlika? In zakaj bi se sploh kregali znova s pametjo, saj so vendar zadnjič proti njej zmagali? Ker kaj vendar ni očitno, da postaneš nor, če ješ nore krave? Zato je vendar nenormalno jesti nore krave, seksati z istim spolom in spati s kurami!
In so Butalci rekli, da to noč ne bodo šli spat z njimi. Ne bodo šli spat s kurami. In z istim spolom tudi ne. In tudi tek jih je minil ob pomisli na nore krave. Zato so se raje postili. V postelji in za mizo. In so rekli, da je to še najbolj normalno. In res je bilo. Virus je imel tisti dan svoj ponos in jih je pustil na miru. Toda ko je padla noč, so se, že iz čiste navade, zbrali pri skalci in jo skupaj naskočili. Butn, butn, butn, je odmevalo. In niso se utrudili.